19 Ocak 2013 Cumartesi

Snow White and Huntsman

Çok fazla dizi izledikten ve birazda ufak çaplı oyunlardan (büyük oyunlara başlamak bağımlılık yapıyor ve yeni kurtuldum onlardan bir daha başlamam zor görünüyor)  oynadıktan sonra. Uykuda bastırmadan bir film izleyeyim dedim ve arşivimde kenarda köşede kalmış Pamuk Prenses ve Avcı filmini açtım.

Vampirli seride ilk defa gördüğüm Kristen Stewart  burada pamuk prensesi canlandırıyor ve her ne kadar Bella olarak hiç güzel bulmasam da kendisini burada güzel diyebilirim. Ayrıca Thor olarak tanıdığımız Chris Hemsworth  ve benim hayran olduğum güzeller güzeli Charlize Theron  da burada.

Filmin konusuna gelirsek, genel olarak hepimizin bildiği Pamuk Prenses hikayesi. Sadece burada olaya biraz aksiyon, kurgu ve aşk katarak büyükler için izlenecek bir film yaratmışlar. Eh ufak tefek çarpıklıklar, saçmalıklar biraz dikkat ederseniz gözünüze çarpacaktır. Lakin bütün olarak filmi değerlendirirsem izlenmeye değer 10 üzerinden 7,3 alır.(5 in altındaysa hiç bakmayın zaten;) )

Eh hala çocukluk masallarınızı hatırlıyorsanız ve ya hatırlamak istiyorsanız, izleyin derim. Hatta Çizmeli Kedi ve Kırmızı Başlıklı Kız'ın da bu şekilde yeniden uyarlanmış filmlerini şimdiden izleme listeme koydum.

imdb bilgileri için tıklayın


Cadı Kraliçe bile olsa hayran olunacak biri...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder