25 Ocak 2013 Cuma

Uykusuzluk

Aslında baya baya uykum var ama uyuyamıyorum. Öğlen saatlerinden beri içimde bir sıkıntı var ve nedenini bilmek mümkün değil. Zaten sabah kalktığımdan beri vücudumun sanki her bir parçası kendi kendine çalışıyormuş gibi fakat düzgün çalışamıyormuş gibi rahatsızdı. Üstüne de içimdeki nedeni belirsiz sıkıntı gelince 'çokta iyi çok ta güzel oldu. tağamm mı?' (Bu nereden geldi aklıma da yazdım bilemedim şimdi)

Yarım saat kadar önce kafamı yastığa koydum, içimden minik bir dua geçti ve gözlerimi kapattım. Sonra zihnimde canlananlar en iyi dramlarda, en korkunç filmlerde bile olmayacak cinsten. Belki bir iki dakikalığına gözlerimi kapattım ve wuhuuuu! Felaket!



Biraz debelendim ve odama bir göz atıp yeniden yattım. Gözlerimi kapatıp, yağan yağmurun sesine odaklanmaya çalıştım. her düşen damlanın oluşturduğu o eşsiz müziği dinlemeye çalıştım ruhumun dinlenmesi için fakat ne çare bir türlü uykuya dalamıyorum. En güzeli biraz nette takılıp, yeniden yatmayı deneyeceğim bakalım neler olacak...

Herkese iyi geceler ve huzurlu rüyalar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder