16 Şubat 2013 Cumartesi

Aşk... Love is...

Şıpsevdi sakızları vardı eskiden, aslında hala var sanırım ama ben uzun zamandır almadım. Onların içinden çok tatlı resimler ve aşk ile ilgili güzel tanımlamalar çıkardı. Kim açtı bilmiyorum ama birisi o isimle twitter hesabı açmış, yazıları paylaşıyor. Ben de bunları görünce dayanamadım tabi ki sizlerle de paylaşmak istedim.
Eee nede olsa biz aşkın sözcüklere dökülmüş halini ilk orada öğrendik.






















Aşk; hayatınızın yönünün değişmesidir.

Aşk; beklenti değil anlayış sahibi olmaktır.

Aşk; onu ne kadar çok sevdiğinizi ona anlatmaktır.

Aşk; onu herkesten, her şeyden kıskanmaktır.

Aşk; onunla ayrı kaldığınız saatleri saymaktır.

Aşk; paranın alamayacağı şeyleri paylaşmaktır.

Aşk; birbirinin hassasiyetine saygı göstermektir.

Aşk; onun kalp atışlarını kendi kalbinde hissetmektir.

Aşk; işler zorlaştığında birlikte kürek çekmektir.

Aşk; onu boynundan öpmektir.

Aşk; onun her zaman yanında olup, sahiplenmektir.

Aşk; düşünmeden bağlanmaktır.

Aşk; ona sımsıkı sarılmaktır.

Aşk; onu burnundan öpmektir.

Aşk; onun yüzünü ellerinin arasına alıp sevmektir.

Aşk; onun yanaklarını mıncıklamaktır.

Aşk; onun gözlerinin içine bakıp 'seni seviyorum' demektir.

Aşk; onu sarılarak ısıtmaktır.

Aşk; herkese inat birbirine sımsıkı bağlı kalmaktır.

Aşk; ona sarıldığında mutlu olmaktır.

Aşk; ayrı kaldığınızda bile onun sevgisini hissetmektir.

Aşk; onunla buluştuğunda kendini iyi hissetmektir.

Aşk; bedene değil, kalbe dokunmaktır.

Aşk; onunla buluşma gününü adeta iple çekmektir.

Aşk; sadece iyi günde değil, kötü günde ve daima onun yanında olmaktır.

Aşk; onun yanaklarını ısırmak istemektir.

Aşk; onun sadece sana ilgi göstermesini istemek demektir.

Aşk; onunla mesajlaşırken bile mutlu olmaktır.

Aşk; ona kendinden fazla değer vermektir.

Aşk; onu mutlu etmekten mutlu olmaktır.

Aşk; onu koklayarak öpmektir.

Aşk; onun sadece sana ait olmasını istemektir.

Aşk; onun kokusunu içine çekmektir.

Aşk; onunla saçmalarken bile mutlu olmaktır.

Aşk; o sana sarıldığında kendini güvende hissetmektir.

Aşk; onunla elele yürürken bile mutlu olmaktır.

Aşk; onu kalbinde hissetmektir.

Aşk; birini görüp, diğerlerine kör olmaktır.

Aşk; ona bağlanmaktır. Onu kaybetmekten korkmaktır.

Ve şıpsevdi'den değil Privacy reklamından;

Aşk bile bile tutsaklıktır.


Ben buradakilere daha bir çok şey eklenebileceğini düşünüyorum, sizde aşk ile ilgili cümlelerinizi lütfen paylaşın, yorum yapın.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder