7 Şubat 2013 Perşembe

Mim II

1-) Çocukluk çağlarınızda en büyük hayaliniz neydi?
O zamanlar hayallerim bitmek bilmiyordu ama her zaman kendi gücümle, kendimi geliştirerek olabileceğim bir  kahraman olmak istiyordum Batman gibi. Şimdiki hayalim uzayı keşfetmek!

2-) En sevmediğiniz insan tipi nasıldır?
En sevmediğim insan tipi kesinlikle çirkef, bencil ve paragöz olanlardır. Yaptığı hatayı kabul etmeyip, özür dilemeyi bilmeyen, hep banacılar ve kendi menfaati için çevresindekileri bir kalemde silen insanlar kesinlikle nefretliktir, düşmanımın başına bile gelsin istemem o kadar.
    
3-) En büyük pişmanlığınız nedir?
Geçmişime baktığımda hiç bir pişmanlığım yok diyebilirim, bir kaç hayıflandığım şey var ama onlarda benim fazla idealistliğimden geliyordu. Bir hevesti geçti.

4-) En çok hangi mağazada alışveriş yapmaktan hoşlanırsınız?
Mağazaları yeni yeni öğreniyorum açıkçası, genellikle çok öncelerden bana alınmış olan ürünler o kadar kullanışlıdır ki yeni ürün alma ihtiyacım pek olmuyor. Eh ama yeni ürün lazımsa Lcw genellikle gittiğim yerdir.
     

5-) Kaç senedir bloggersınız?
Çok uzun zaman önce başlamıştım ama sonra pek sarmamıştı, 2 yıldır da görece düzenli olarak yazıyorum.

6-) Evinizde/Odanızda en sevdiğiniz eşyanız?
Yatak, sırt yastığım ve kendi yaptığım okuma lambası, eh birde her gördüğümde gülümsediğim turuncu bir geyiğim var :)
     
7-) Emir alan bir insan mısınız yoksa emir veren mi?
Koşullara göre değişir, Yapım emir veren tarzdadır ama emirde alırım. Sonuçta hayat biraz askeriye gibi emir komuta zinciri her yerde var.
     
8-) Ofis hayatını mı tercih edersiniz yoksa fabrikada/şantiyede çalışmayı mı?
Hayatım fabrikalarda geçtiği için orası daha cazip belki de ama mümkünse evden çalışayım ;)
     

9-) En sevdiğiniz dizi ya da diziler nelerdir?
En en en favorim Star Gate'dir tabiki, hem arkeoloji, hem uzay, hem bilim, hem askeriye, hem hem ehm her şey işte bu dizide,
Dr.House, Zeyna, Herkül, Doctor Who ve CSI favorilerim arasındadır tabiki
10-) En sevdiğiniz şarkı?
Shape of my Heart!
     

11-) Bir kıyafete takılıp sürekli onu giyenlerden misiniz yoksa bir gün giydiğini yakın zamanda asla giymeyenlerden mi?
Üzerimde uyumlu olduğunu düşündüğüm ve diğer parçalarla uyuşturduğum sürece değişerek her birini sürekli giyinirim.

Mimlemek isterdim ama takipçim olmadığı için mim yok ama olur de ilerde takipçim olurda görürseniz adınızı yazın ve doldurmaya başlayın, kendinizi mimlenmiş sayın ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder