6 Şubat 2013 Çarşamba

Mim


       1.Aşama

1-Kitaplara eş değerde sevdiğin bir şey var mıdır? Varsa nedir?
Kitaplara eş değer bir şey bulmak zor bir şey sanırım, benim onlara en yakın bulduğum şey deniz kenarında, sahil kenarında ve ağaçlık alanların altında doğanın sesini dinlemektir. Ve kendi hayal dünyama dalmak.
2-Takma adın var mı? Varsa o adı neye göre seçtin ya da sana nasıl hitap edilmeye başlandı? Yani hikayesi nedir?
Lakaplarım hep ilginçtir bana göre, ilk olarak ilkokul sıralarında yakın arkadaşlarım 'ayı' derdi hepsinden kuvvetli ve kalıplı olduğum içindi(ufak tefek ayrı anılarda var tabi :)) , komutanım 'kuş katili' derdi ve bazı arkadaşlarım 'romeo, romantik çocuk' falan demişlerdir fakat hiç öyle kendimle özdeşleştirdiğim yok.
3- Kitap okurken aynı anda şarkı dinleyenlerden misin? Belirli kitaplarla özdeşleştirdiğin şarkılar var mı? Varsa bunlar nelerdir?
Sadece ikisinden birini tek bir anda yapmayı seviyorum çünkü ikisinin de verdiği his ayrı.  Fakat şiir kitaplarını okurken arda fonda klasik müzik( bach, mozart, chopin besteleri) dinlerim, çok güzel uyum oluşturuyorlar.
4-Seri kitapları mı daha çok seversin yoksa tek kitapta her şeyin olup bitmesinden hoşlananlardan mısındır?
Seri kitaplara bitiyorum demek daha doğru olur. Tek kitaplar türlerine bağlı olarak güzeller ama seriler tam olarak Barney'in dediği gibi ' Legen....(Wait for İt!)....dery! ;)
5-Hayatta en çok gerçek olmasını / senin olmasını istediğin şey nedir?
Onunla mutlu, huzurlu ve çocuklu bir ömür geçirmek.

6-E-book mu yoksa eski usul,ellerinde hissedebileceğin kitapları mı okumayı tercih edersin?
Kitap dediğin benim için kağıt sayfalardan oluşmalıdır. Ben ellerimle hissetmek isterim o lifleri, o sayfaların kokusunu almak. Eski, yeni fark etmez kitaplar vazgeçilmezdir.
7-En sevdiğin şarkıcı / grup ve onun / onların en sevdiğin şarkısı nedir?
Aslında aralarında ayrım yapmam o sevdiklerimin ama Sting /Shape of my heart' ın  yeri ayrıdır. O sanki beni anlatıyor...
8-Kendin hiç ayraç yaptın mı? Yaptıysan eğer kendi yaptıklarını mı yoksa kitapların orjinal ayraçlarını mı tercih edersin?
Özlü sözlerin olduğu güzel kağıtları sevmişimdir hep ve onları kullanırım genellikle ama hediye olan 'Komikaze- İnek'  Kitap ayracının yeri ayrıdır.
9- En sevdiğin,bir anlamda hayatını etkileyen ünlü bir alıntı / alıntılar var mıdır?
Sevdiklerimi sıralasam çok uzun sürer ve onlar için zaten bir özel yazı ayıracağım ama 
'Cevabını bilmek istemeyeceğin sorular sormamalısın' MiB III
'Çark dilediği gibi dokur!'  Zaman Çarkı
İkisinin benim hayatıma yön verdikleri kesindir.
10-En sevdiğin mevsim hangisidir?
En çok baharları severim, çisil çisil yağan yapmur altında dolaşmak çok güzeldir. Sağanak yağmurun altında aynı şemsiye altında yan yana yürüyen insanlar, ah hep imrendiğim bir durumdur.

11-Dürüstçe cevap vereceğini varsayarak soruyorum.Elinde bir şeyleri değiştirecek güçte tek kullanımlık bir güç olduğunu düşünelim.Bu kadar büyük bir şans avuçlarındayken bencillik edip kendi isteklerin doğrultusunda mı kullanırdın yoksa daha geniş düşünüp herkesin yararına olan bir değişiklik yapmak için mi kullanırdın? Ve bu değişiklik (bencillik edip de yaptığın yada herkesin yararına olan) ne olurdu?
Herkesin yararına olurken benimde yararıma olacak bir değişiklik yapardım ve tek bir hakkım olduğu için en faydalı olacak eylemi yapmak için iyice düşünürdüm.

 

2.Aşama
HAKKIMIZDAKİ 11 GERÇEK
(kendim yada blogum hakkında 11 gerçek.)

Kendim hakkındaki bazı gerçekler..
Hissettikleri karşısında ne yapacağını bilemeyen insanlardanım, genellikle tepkileri karşımdakinin vermesini beklerim.(Biraz saçma ama insanlara karşı tutumumu onların isteklerinin belirlemesini daha mantıklı buluyorum, yanlış anlaşılma riskini en aza indirmek için) 

Bu yüzden belki biraz soğuk veya samimiyetsiz görünebilirim dışarıdan.

Bir çok konuda çok tecrübesizim ama öğrenme konusunda çok açık bir öğrenciyim çünkü hayat aynı hataları tekrar yapabileceğim kadar uzun bir süre değil.

Aşk benim için tam bir muamma, çünkü benim sıralamam, hoşlanmak,tanımak, sevmek, değer vermek ve aşık olmak. Açıkçası hoş bulduğum çoktur, tanımaya yeltendiğim azdır, sevdiğim çok ama çok az ve ilk defa birine çok değer veriyorum.

Bilgisayar oyunları, ve el işi manyağıyımdır. Hoşuma giden bir şey olur ve yapabileceğime inanıyorsam uygun koşullar oluşur oluşmaz onu yapmaya çalışırım.

Kaç oldu bilmiyorum ama şimdilik bu kadar yeter çünkü kendimi ne kadar anlatırsam anlatayım en gerçekçi sonuçları veremem. Ancak sorularınız varsa onları kendi düşünceme göre cevaplayabilirim.

Bu arada bundan önce başka blogum vardı o çorba olmuştu bunu biraz daha düzenli yapacağım umarım ^.^


                                                                           3.Aşama
Bu aşama benim mimleyeceğim arkadaşlara soracağım soru....
Mimleyebileceğim kimse olmadığı için soru falan yok 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder