11 Nisan 2013 Perşembe

Dev Avcısı Jack

Yine bir çocukluğumuzun masalının büyükler için uyarlanmış ve aksiyon haline getirilmiş bir film ile karşınızdayız.



Bizim oğlan Jack tohumları saçar fasulye sırıkları ortaya çıkar ve devler ülkesine yolculuk başlar. Tabi ki her şey bu kadar basit bir şekilde olmuyor. İhanet, kahramanlık, macera ve aşk... Hepsinin arasına da bolca aksiyon ve heyecan işte bu Dev Avcısı Jack'in başından geçecek olanların hikayesi.

3 boyut pek fark edilmiyordu film içinde, sadece bir kaç sahne haricinde normal görsellikler vardı. Devin burnunun yanından geçip gözünün içini gördüğümüz sahne kendimizi gerçekten bir karınca gibi hissetmemizi sağlıyordu. Ve bütün bu keyfi koca bir salonu kapatarak yaşadığım için daha bir zevkli olduğunu söyleyebilirim. Evde 3 boyutlu sinema izler gibi izledim. Kahkahamı attım, gerildim ve iç geçirdim.

Isabella'yı oynayan Eleanor Tomlinson'u daha önceden Sihirbaz ve Alice Harikalar Diyarında filmlerinden biliyoruz fakat burada bir prenses olarak gerçekten güzel bir oyunculuk çıkarmış. Ayrıca bu film sayesinde 20 yaşındaki bu güzel oyuncuya vurulduğumu söyleyebilirim... :-)  Açıkcası Jack i oynayan çocuk yerine prensesin özel muhafızını oynayan adam oynasaymış daha güzel bir uyum olabilirdi. Ve filmin sonunu günümüze kadar bağlamaları, gerçekten hoş bir ayrıntı olmuş. Filmin sonundaki veletin sırıtışı size de birini anımsatmadı mı? :D

İzlemenizi tavsiye ediyorum, hoş, güzel ve eğlenceli bir film.
İyi seyirler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder