27 Nisan 2013 Cumartesi

Kısa bir kaçamak!

Objektiflerden aşırı derecede kaçındığım günlerdeyim.

Saç, sakal almış başını gidiyor. Siyah gözlüklerimi gözlerimden çıkarmıyorum, aslında ilk aldığımda çok hoşuma gitti ama sonra pek hoşlanmadım, takınca kendimi amerikan kırolarına benzetiyorum nedense :)

Kaçamağım Alaçatı!
Son yılların en popüler tatil beldelerinden biri! İnsanların hala o köyde ne bulduklarını anlayamıyorum. O köy benim köyüm olunca tabi ki biraz abes geliyor sanırım.

Ulan! Benim gideceğim şöyle köy gibi köyüm hiç olmadı. Hep tatil yöreleri memleketim, akrabalarım desen hepsi ege sahillerinde her milletten karışığız zaten ama en güzeli! 

Benim tatilim yine her zaman ki gibi  iş yapmakla geçti ama ilk defa böyle dolu dolu oldu sanırım. Biraz keyif, biraz iş çok güzel bir uyum içindeydi. Önce bahçe otlarını yolma, sonra dikmiş olduğum ceviz ağacının yeni yapraklarının çıktığını görmek , oğlaklarımızı kovalamak, horoz peşinden koşturmak. Papatyalar, zeytinlerin çiçek açtığını ilk defa keşfetmek! 

Sonra başka bir bahçenin otlarını yolmak, çapalamak, toprak içindeki taşları ayıklamak. O bahçeye ektiğim ağaçlarında tutmuş olması ve yeşermeye başlamaları. Kivi ağacının çok ilginç bir şey olması! 

Hayatımda gördüğüm en güzel beyaz gülün bahçemizde gonca vermesi! Ağaçtan muşmula koparıp hemen yemek (muşmulayı pek sevmem ) Yabani eriğimizin efsane güzellikte yeşil erik yapması! Hatmi çiçeğinin yapraklarının yarım metrekare ye genişlemesi ve çenemin düşmesi! 

Kontesin aptallıkları ve sevimlilikleri ve Ares'in asaleti ile kocaman patileri!
Deniz, kumsal ve günün en güzel kısmı yola çıkmadan önce seyredilen yıldızlardı!

Ve her şey bir buçuk günlük köy kaçamağında olan şeyler. Ve o köy bizim köyümüzdür! Orası Alaçatı!

PS: Babannemin baktığı fal sonucunda hayatımın çok ilginç bir şekilde değişeceğini öğrendim. Bakalım neler olacak. Fakat fal bakılırken yapılan sohbete bakarsak herkesin benimle ilgili kurmuş olduğu farklı planlar var. Ve hepsinin gideceği yerler çok güzel! Geleceğimi çok merak ediyor olmama rağmen hiç öğrenmek istemediğim de bir gerçek. Neyse fallarla idare ediyoruz, fala inanma falsız da kalma ;)

Işık ve sevgi her daim üzerinizde parlasın! Mutluluklar... :-)

2 yorum:

  1. Heheheh sizin köye de bahar gelmiş :) ama senin işin baya zor anlaşılan :/ Vazgeçtim güzel bakıyor gözlerin, sen o zorluklardan da mutlu oluyorsun anladığım kadarıyla.

    Sen de mutlu kal emi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zor olan şeyler mutluluktur! Her şeyin değerini o zaman anlarsın çünkü. Severim o yüzden zorlukları kendimi geliştirmem için birer basamaktır hepsi birer birer.

      Teşekkürler, her daim hep birlikte... :-)

      Sil