29 Nisan 2013 Pazartesi

Mimlendim!

Takip ettiğim blog yazarlarının en yetenekli ilk üçün arasındaki Pe hito beni mimlemiş! Bu mim ise şimdiye kadar ki mimlerin içinde en ilginç olanı :) Burada sorular yok çocukluk oyunlarımız ve sizin onlar hakkındaki düşünceleriniz...

Saklambaç
İlk olarak evin içinde bizimkilerden saklanmakla başladı saklambaç maceralarım, yatakların altı, divanların içi, yatak-yorgan hurçlarının tepesi en favori yerlerim o zamanlar. Sonra sokaklar oyun alanım olmuştu, geceleri oynardık mahallenin çocuklarıyla, ilk sevgilimle o akşamlardan birinde tanışmıştım aynı yere saklanmaya çalışmış sonra gülmeye başlamış ve ebenin bulduğu ilk saklanamayanlar ikisi biz olmuştuk...  :)

Tek Kale
Hiç top oynamayı seven erkeklerden olmamışımdır. Tek kale benim için pek bir anlam taşımaz. bizim gençler iki büyük taş koyar üçerli takım oluşturur sonra kola kutusu peşinde kaleciye gol atmaya çalışırlardı. Bizde gülerek onları izlerdik. 

Taş Kaydırmaca
Bu isimde bir oyun zihnimde yok, aynı şey mi bilmiyorum ama biz suyun üzerinden taş sektirirdik. Kim saha fazla yapacak diye iddiaya bile girerdik sonra her zaman mızıkçılık yapan birileri çıkardı. Rekorumu hatırlıyorum sekiz kez sekmişti ve sonrasında o taşı bulup saklamak için denize dalmıştım ama nafile!


İp Atlama
Tek başıma atlamaktan çok sıkılırdım ama karşılıklı ipi sallarken milletin atlamaya çalışması çok eğlenceli oluyordu :) 

Kör Ebe
İşte bunu orta okulda sınıfın ortasında oynamıştık, sadece bir kez ebe olmuşumdur hayatım da oda o gündü! Hoca seçmişti >.< 

Şarkılı Yerden Uzak
Böyle oyun mu varmış ya! Benden çok uzak...

İstop
Saklambaç oynamadan önceki klasik oyunumuzdu, bunun son ebesi saklambaçın ilk ebesi olurdu. Her zaman topu yakalayamasam da kimsenin çevrede bulamayacağı absürt renkleri söylemekte üstüme yoktu :D

Evcilik
Hiç eğlenmezdim! Ama kızlar zorla oynatırlardı o zamanlar, hayali çaylar, çamurdan pastalar kurabiyeler ah ne güzel günlerdi yine de! :)


Burada unutulmuş ama ben onuda eklemek istedim.

Yakan top
Arkadaşım M. ile eşleştik mi karşımıza çıkan yandı! O top canınızı çok acıtacak a dostlar :-)

Mimlediklerim:

Anarşi
dondurma delisi
Gülnihâl-Ayrı değil birleşik

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder