8 Nisan 2013 Pazartesi

pazartesi

Berbat. Bir gun!
Bugunku matematik sinavi rezaletti 40 alirsam duaci olurum. Buyuk ihtimalle dun hic uyuyamayan benim kafamin ders haricinde baska her yerde olmasindan kaynaklaniyor. Pek oyle kafamda dolu dusuncude yok sadece kuru gurultu ve ses karmasasi tam bir kakafoni.
Sinav sonrasinda birileriyle konusmak istedim sirf kafa dagitmak amacli ama arkadaslarin hic birinden cevap alamadim...
En son benimle konusmak istemeyen arkadasimi aradim ama oda konusmak istemiyor anlasilan. Asil yanlizlik kalabaligin icinde oldugun zamanki yalnizlik bence. Neyse bir an once eve gidip uyumak istiyorum. Pff birde proje ve odev yapilmasi lazim... ama uyumadan bir sey yapamam sanirim o benim tek kacis yolum. Tabletten blog yazmak tuhafmis, sonunda cbu kutuphanesinin internetini kullanmaya basladim. Ara sira.boyle yazmak hos olabilir. Hadi ms gel bir an once.. biraz oyun oynayayim bari zaten ihtiyacin oldugunda birtek oyunlar yaninda olur ama pek ise yaramazlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder