6 Mayıs 2013 Pazartesi

Mim!

Sevgili Deeptone'nun yazmış olduğu mimi üzerime alınaraktan yanıtlıyorum. Aslında çok hoş bir soru olmuş bu yüzden liss 'i tebrik ediyorum.

MİM KONUSU: Bir çok tipte insan vardır. Dünyada çeşit çeşit insan var. Benim bu yazımda değinmek istediklerim ise yalnızca iki çeşit. Birincisi hissettiklerini o anda uygulayanlar. İkincisi o anda ne hissederse hissetsin bir şey yapacağı anda hep yapacağı şeyi sorgulama gereği duyar, başkalarının ne diyeceğini düşünür. Öylesine günlük bir karar ya da hayatınızı değiştirecek bir karar alacaksınız. Ne düşünürsünüz önce? Ya da düşünür müsünüz? Kararı neye göre verirsiniz? O anki duygularınıza göre mi yoksa sonrasını çok fazla düşünür müsünüz?

Cevabım: Kendimin ikisinin arasında bir yerde olduğunu düşünüyorum, genellikle anlık duygularıma göre hareket ederim ve bundan pek pişman olmam çünkü o benimdir. Gerçek ben! Fakat anlık yapacağım bir harekette olsa bunun getireceği kelebek etkisini de düşünmeden edemem ve sonuçları uzun zamana yayılacak bir şeyse, o anda da benden bir tepki beklenmiyorsa durumu bir tartıp ona göre harekete geçerim. Yani olaylara verilen kararlar duruma, koşullara ve oluşabilecek sonuçlara göre değişecektir.


Pek fazla takipçim olmadığı için bu yazıyı okuyan herkesi mimliyorum. İsteyen yapabilir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder