22 Haziran 2013 Cumartesi

Neler olmuş...

Ve tanrı İnternet'in yaratılmasını sağladı!

Arkadaş tam bir haftadır Alaçatı'dayım! Ne yapıyorum diye soracak olursanız, tatil, çalışma bağ-bahçe işleri hepsi bir arada. Herkesin memleketi gözden uzak bir Anadolu köyü kasabası olurken benim ki ise son yılların gözde tatil mekanları!

Eskiden daha güzeldi! Elimde biraz güç olaydı İstanbulluların hepsini Bodrum'a yollardım orası onlara daha çok yakışıyor... Benim güzel minik beldemin içine daha fazla etmesinler lütfen!

Her neyse Türkiye'deki olaylar hala son sürat devam ediyor olmasına rağmen ben dünyadan bir haber mişim!

Açıkça söylemem gerekir ki evde sadece uyduyu yarım yamalak çeken bir televizyonumuz var ve kanalların neredeyse hiç birinde düzgün bir haber yok! Biraz halk tv gösteriyor olsa da onlarında her yerden yayın yapması mümkün değil gibi ve yeterli ekipmanları yok sanki.

Olaylardan tamamen uzak kaldım ve içim içimi kemirdi sürekli!
Yapılan konuşmaları ve basın açıklamalarını duydukça pek iyi şeyler olmadığını rahatlıkla da anladım, ne tekim de öyle oldu. Borsa haftanın açılışından kapanışına kadar efsane boyutlarda düşüş yaşadı!

Resmen 11 Eylül saldırılarını izlediğim zamanki gibi ağzım açık dakika dakika borsanın düşüşünü dolar ve euro nun yükselmesini izledim! Bildiğin ülkemiz değer kaybetti! Paramız yeniden bol sıfırlı rakamlara doğru yollandı...


İlk günden beri insanları suçlayan başbakanın her konuşması borsa da bir taban endeksi yarattı. Dünya daki ekonomik krizin artık bizi teğet değil delip geçmesini bekliyorum ben çünkü artık satıp nakit para geliri sağlayabilecekleri bir milli değerimiz kalmadı.

Kelepir vatandaş ve Vatan toprağından başka!

Biraz sakin olaydın ya boşbakanım! Biraz koyun gibi davranmayan insanları da dinleyebilseydin ya! Ahh ahh! Bu ülkenin hayali olarak refaha kavuşturduğun halinin bile tadını kaçırdın ya başka bir şey demiyorum...

Son olarak:
Bir kerede bir dediğin diğer dediğini tutsun be arkadaş!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder