1 Ağustos 2013 Perşembe

Öyle bir şeyler...

Kısa bir süreliğine İzmir'e geri döndüm.
İnternetten her ne kadar uzak kalmak zor olsa da! Tatil boyunca internetimin olmamasından da memnunum.
Aslında büyük bir bağımlılık olduğunu keşfettim bu uzak kaldığım süre zarfında, çünkü internetsizlikle önce mücadele etmeniz gerekiyor tıpkı bir uyuşturucu bağımlısının tedavi edilmesi gibi arzu gün geçtikçe artıyor artıyor...
Ve bir anda sonlanıyor!

Bir daha öyle bir şey hayatında olmasa da olur, hatta çok iyi olur ruhuna giriyorsunuz.
Ruhunuzun derinliklerini de o zaman keşfetmeye başlıyorsunuz, her zaman orada olan ama görmeye hiç fırsat bulamadığımız arzularınızın farkına varıyorsunuz.

Eski düşlerim hayallerim yeniden canlandı. Bu uzun sürede neymişim nerelere gelmişim, özellikle yaşadığım duygusal çalkantıların beni nasıl yıpratmış olduğunun daha iyi farkına vardım diyebilirim sanırım.

'Hiç bir şey göründüğü gibi değildir!'  Aile sözüm oldu artık, Taht Oyunlarına bu ara iyi sardım. :)

Bleach hala son sürat devam ediyor ve her yeni bölümde oluşan atmosfer insana bir şeyler katmaya devam ediyor. Japon animelerinin insanın kişiliğini geliştirebilecek bir zenginliğe sahip olduklarını söylemem yanlış olmayacaktır sanırım.


Yazılacak hiç bir şey yokmuş gibi hissetmeme rağmen zihnimin içi o kadar çok anlatılacak olayla dolu ki ne yapacağımı şaşırıyorum. Şimdilik dolu fincanı mini andaçıma döküyorum ve tatil bitince oradan bazı yaşanmışları veya düşünülmüşleri sizlerle paylaşmaya çalışacağım bakalım neler olacak!


Bu arada aklınızdan hiç çıkarmamanız bir cümle;

'Carpe Diem!'  -Dead Poets Society

Kendinize iyi davranın! Işık her daim üzerinizde parlasın...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder