26 Eylül 2013 Perşembe

Çin Yemekleri

Fütursuz bir şekilde canım istiyor bu aralar ama aynı filmlerde ki gibi şöyle karemsi kutularda elimde yiyebileceğim cinsten bir çin yemeğine özlem duyuyorum açıkçası. Nereden çıktı bu sevda onuda tam olarak bilmiyorum sanırım izlediğim filmlerin içindeki yoğun çin yemeği trafiğinden...


Yaz boyunca sıklıkla kore rameni yaptık, poşetlerde ve kutularda satılanlardan yemeye bizimkileri zor da olsa alıştırdım. Çünkü bir paket yedikten sonra bir daha acıkmıyorlar :D Fırsatınız olursa hepsinden birer kere denemenizi tavsiye ederim. Bazılarını beğenmezsiniz belki ama her birinin tadı kesinlikle farklı.

Hiç unutmuyorum daha lisenin ilk yıllarında doğum günüme gelen bir tarihti, kısıtlı zamandaki tatilimde Turgutreis'e götürmüştü bizi Joan bir daha o kadar eğlenceli bir tatilim de olmadı sanırım Jetski, muz, otel, çeşit çeşit her diyardan yemekler. Orada gittiğimiz çin restoranında sundukları pekin ördeği ve çin böreklerinin tadını unutamıyorum. Bir daha öyle güzel bir yemeğe gitme şansım olmadı.

En kısa zamanda İzmir bünyesinde bulunan bütün Çin- Japon ve Uzakdoğu yemekleri yapan noktalara uğrayacağım sanırım :-)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder