7 Eylül 2013 Cumartesi

Eksik bir şey

Yazı yazmayalı amma uzun zaman olmuş. İlk defa telefonumdan yazmayı deniyorum ve sosis parmaklarıma bu minik şeyler küçük gelse de bu işi başaracak gibiyim. Öncelikle söylemeliyim ki bir hatam olursa affola! Çünkü önerileri kafasına göre yerleştiriyor mübarek :).

son zamanlarda bir eksiklik varmış gibi hissediyorum. Sanki bir işi yapmayı unutmuş, en yakın dostun doğum gününü unutmuş evlilik yıl dönümünü unutmuş yada hayati bir meseleyi hatırlamıyor gibi. Nedenini bulamadım bir türlü ama beni gereğinden fazla rahatsız ediyor.

Aklıma gelen tek şey ise tatilin artık bitiyor olması ve bir on gün sonra yeniden internet alemine dahil olacağım. Heh, gerçi pek bir paylaşım yaptığım  yoktu zaten fakat geri dönmeyi sabırsızlıkla bekliyorum. Belki de o eksiklik hissi buralara duyduğum ozlemdendir
ne dersiniz?

iyi akşamlar sağlıcakla kalın :-)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder