18 Eylül 2013 Çarşamba

Pokemon

Çocukluğumun efsane çizgi filmi!




Ev ahalisinden sürekli para toplardım bakkala gidip bir cips daha almak için, tabi ki amaç cips yemek değil taso koleksiyonuna taso eklemek :D
Sonra bir gün tam en güzel yerinde yayından kaldırıldığını öğrendiğimde üzüntüden kahrolmuştum, hatta bir iki kilo bile vermiştim(cips yemeyi bırakmıştım :) ) Tam Chalizard Ash'i dinlemeye karar vermiş ve yayından kalksın olacak olay mı? Yıllar sonra Portakal Liginin tamamını izleme şansım oldu ve güzedi fakat yeni pokemonlar eklenmeye başlayınca soğudum izlemekten. Bıraktım...

Geçenlerde artık boş oturmaktan patlama noktasına geldiğim bir anda yeniden başladım izlemeye en baştan, o kadar çok özlemişim ki! Bir anda yarısına kadar gelmişim hiç farketmeden. Peki neden kendi pokemonum olmasın dedim ve tablet için GameBoy Advance emulatörünü, red fire oyununu indirip başladım oynamaya eh çizgi filmdeki gibi pokemonlarla arkadaş olamıyoruz ama o macerayı yaşamanın eğlencesinin yerini hiç bir şey  tutamıyor. Hatta beş yaşındaki çocuklar gibi yemek saatlerini ve yapmam gereken işleri bile ertelediğim oldu son üç gündür. Sonuç olarak Misty'nin dövüş salonuna geldim ve bir türlü onu yenmeyi başaramadım ama bir pikacu yakalar yakalamaz onuda alt edeceğimden eminim ;)

Hadi bakalım size iyi geceler ben yine oyunuma döneyim :D


Hep bir Chalizardım olsun istemişimdir :D


Şu tatlılığa bakın ^.^ (Mew)

1 yorum:

  1. Hatırlıyorum ben bunu :) bende de vardı kartlarından :) ve tabi çizgi filmini de izledim :)

    YanıtlaSil