12 Ekim 2013 Cumartesi

Beşik Kertmesi

Hiç anlamamışımdır beşik kertmesi olayını, aileler kendi aralarında daha yeni doğmuş bebekleri evlendirmeye karar veriyorlar. Küçük yerlerde oluyordur hala büyük ihtimalle! Benim çok fırsatım varmış hastanede doğan altı bebekten bir ben erkekmişim gerisi kız, Antep'te de erkek değerliymiş bizimkiler öyle anlatırlar. Anneannem doğduğum andan itibaren bütün hastanede peşimden koşturmuş çalmasınlar bizim oğlanı diye! O zamanlar hastahanelerde bebek çalma olayları üst seviyedeymiş. Neyse kazasız belasız kazık kadar adam olduk ama ben hala beklerim bir yerden biri fırlayacak "sen benim beşik kertmemsin" diyecek bende küt diye bayılacağım.

Bütün bunlar bir zamanlar star tv de yayınlanan diziden aklıma geldi! Belki hatırlayanlarınız vardır, Kısır Köy sürekli azalmakta ve köye yeni çoçuk gerekmekte bizim esas oğlan yola çıkar beşik kertmesiyle evlenmeye köyde bol bol bebe dünyaya getirmeye :)

Ama esas kız ülkece ünlü bir her şeydir. Ve büyük macera başlar...
Olgun Şimşek ve Meltem Cumbul'un başrollerini paylaştığı tatlı bir diziydi!

Merak ettiyseniz açıp izleyin nette mutlaka vardır bölümleri.
Ama bu şarkıyı mutlaka dinleyin;




Ah bir de Dabi Dabi var tabiii! :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder