11 Ekim 2013 Cuma

Mim Duygu

Pe hito hiç kaçırmamış ve anında mimlemiş, bize de soruları doldurmak kaldı artık ;)


1-En çok incindiğin/kırıldığın kelime?
'Yapma!' özellikle de yaptığımın doğru olduğunu düşünüyorsam böyle denmesine incinirim arkadaş!

2-"Herkesin kullandığı bir kelime olur, ama senin için bir insan olur, o özel insan o kelimeyi kullanınca alınırsın" ne düşünüyorsun?
Sevdiğim kızın bana abi demesi gibi bir durum sanırım bu :D

3-Seni en çok duygulandıran şarkı?
Sevda ile ilgili türkülerin neredeyse hepsi benim sulugöz olmama yeter

4-Daha önce birisi geldi senden ikinci şans istedi sen de verdin ama buna rağmen yine bırakıp gitti... Şimdi ne yaparsın ne hissedersin?
İkinci şansa rağmen gittiyse zaten rahvan gitsin, bir daha dönüşü olmasın...

5-Nefret mi Aşk mı?
Nefret hiç değil ama 
sanki aşkta değil çünkü sonu hep hüsran oluyor hep yüz üstü bırakılıyorum. Aşk suç bu diyarlarda!

6-Birinin kalbini kırdığında nasıl gönlünü alırsın? 
Özür dilemek en mantıklısı

7-Nasıl ağlarsın bağırarak mı? İçine akıtarak mı?
Sessiz ve sakin...

8-En korktuğun şey?
Sevdiklerimi kaybetmek...

9-Ruhun sıkıldığında ne yapmayı seversin? Kendini nasıl sakinleştirirsin/dinlendirirsin?
Yürüyerek ve uyuyarak 

10-Bazen kızılmasından hoşlanırsın, peki en çok ne için kızılmasını seversin?
Muzipçe şakalar için tebessümlü kızmaları tercih edeyim ben :D

11-Şiir/Müzik/Öykü/Deneme?
Hiç olmadı şimdi! Ben oradakilerin hepsini seçeyim

12-En son ne için ağladın?
Çok oldu bea! Sevdiğim ile ayrıldığımıza ağlamıştım en sulusundan.

13-Birinden hemen etkilendiğin özellik?
Gözlerinin içindeki yaşam parıltısı, ortalıkta hep zombiler gezindiğinden pek fazla canlı insan yok ortalıkta.

14-Dayanamadığın şey?
Cirkeflik, haksızlık, yargısız infaz ve ülkemin günümüzdeki hali  :S

15-En sevdiğin duygu?
Sevmek, sevebilmek.... ;)


Takipçilerimi sırasıyla mimleyeyim zaten pek fazla yok ama onlar benim canlarım bana katlanıyorlar hatta okuyan başkası olursa onları da takip etsin lütfen :)

İşte mimlediklerim:

Gülnihâl-Ayrı değil birleşik
Anarşi (Zaten yapmış kendisi ama mimledim işte :D)
Dondurma Delisi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder