25 Kasım 2013 Pazartesi

MS

Havanın yağmurlu olması!
Sabahın hiç gelmemiş olması ve günlerden pazartesi sabahında olduğumuzu düşünürsek.
Günün ne kadar lanetli olabileceğini tahmin edebiliyorsunuz. Hatta pazartesi sendromu diye bir terim var artık.
Bütün bunlara rağmen yağmur altında gezinmeyi seven ben bir çocuk gibi okul servisini beklerken dilimde English men in New York! sözlerini mırıldanıyorum. Bir ara sesim yükseldi sanırım çevredekilerden tuhaf bakışlar kaptım hemen :D

MS bizim servis! Bindiğimde kitabımı unutmuş olmanın üzüntüsü, ve anahtarlığımın yanımda olmaması tabletten dizi izleyemeyeceğim anlamına da geliyordu. CSI'ı izliyorum bu aralar yol boyunca ama her şey usbde. Durum bu olunca geriye bir seçenek kalıyordu radyo.

Genellikle yabancı müzik dinlememe rağmen dinlenecek bir tek müzik bulamamam bir ton radyo arasından şaşırtıcı geldi. Türkçe müziklere geçmemle beraber de djlerin yağmur moduna kapılmalarıyla bende servis için de direk o ruh haline dahil buldum kendimi.

İşte yağmur şarkıları









Bunlara ek olarak ta benden bir yağmur şarkısı daha ekleyelim!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder