3 Kasım 2013 Pazar

Rençber

Rençberlik zor zanaat, hep bilirdim ama her yerin et kestikten sonra daha iyi anladım.

Bağ bahçe işlerine yatkınlığım vardır, yaz aylarında vaktimin bir kısmını bakım, sulama ve hasat yapmakta da harcıyorum. Fakat okul başladıktan sonra rahata o kadar çabuk alışmışım ki yarım günlük bahçe işinde haşat oldum, ellerim su topladı, nasırlaştı, belim boynum ağrır bacaklarım zaten ortalıkta yok!

Olsun bütün ağrılara değecek çünkü yetiştiklerinde kendi ektiğim ürünlerin tadına varmak eşsiz bir duygu hem ne demişler 'No pain no gain!' hayatımızın her yerinde öyle değil midir? (Babanız zengin ve ya bakan, başbakan ya da milletvekili değilse...) Çaba sarf etmeden mutlu olmak zor...


Yaz sonunda beri ara ara topladığım bal kabaklarının tatlılarını yapmaktayız ama tarifini yayınlamak için fırsatını bulamadım bir türlü en kısa zamanda hazırlayıp Ne Pişirsem? adresine koyacağım.

Ne ektiğimize de gelirsek öyle çok sevilen bir yiyecek değil ama bakla ekimi yaptık, büyümelerini sabırsızlıkla bekliyorum.

Ayrıca favori çiçeğim olan Nergis soğanları ektim çiçeklenmeye başladıkları zaman fotoğraflarını sizlerle paylaşacağım. Artık ben bu ağrıların üzerine beynimi de biraz ağrıtıp quizlere, vizelere çalışayım... Uzun sınav ve iş maratonu bu hafta başlıyor.

Sevgi ve sağlıcakla kalın, ışık üzerinizde parlasın... :-)

Bunlarda bahçemizin kasımpatıları nasıllar?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder