23 Kasım 2013 Cumartesi

The Day of the Doctor!

Doctor Who severek izlediğim bilim kurgu dizilerinden bir tanesidir. İçinde uzay, zaman yolculuğu ve çeşitli yaratıklar varsa sevmeme ihtimalim yok gibi.  İlk defa 1963 yılında başlayan dizi son Doktor'a gelmiş bulunmakta (yani ben 12. doktorda biteceğini hatırlıyorum ama bir değişiklik olur umarım! )

Bugün dizinin ilk yayınlandığı günün 50. yılı ve bunun şerefine google doctor who doodlesi yayınladı. Oyunu bitirme sürem 17.49 sizde bir deneyin :)

Ve hiç unutmayın!
I'm the Doctor! Trust me! ;)












3 yorum:

  1. daha demin Doctor'u izliyordum uzatırlar umarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen uzatmalarını bende istiyorum gerçi son doktorla da bir 6 sezon rahat gider :D
      Fakat bu sefer biraz yaşlı olması beni düşündürdü

      Sil
    2. Evet benim de garibime gitti ama bitirmesinler ya :'(

      Sil