31 Aralık 2013 Salı

2013 ve Bedevi

2013 her şeyin güzel başladığı bir yıl...

Güzel notlar, aşk, para, sağlık, ne ararsan var. Gerçi üzerime araba, ev ve her zaman istediğim deniz manzaralı yalı yoktu ama olsun :D



Yıl boyunca kah ağladım kah güldüm, mümkün olduğunca her yere koşuşturdum. Yapabileceğim her şeyi yaptım. Elimden bir şey gelmediği zamanlarda da vazgeçtim.


Değiştim...

Kimseler değişeceğime inanmazdı ama o çocuksu ruhumun azaldığını hissettim ilk defa bu yıl, o dışarıya pek göstermediğim içimde hep saklı tuttuğum afacan artık küçülmüştü içeride.

Yepyeni yerler gördüm, yepyeni insanlarla tanıştım. Karşı komşum Sakız adasına gittim, bir adaya aşık oldum. Denizin güzelliklerine daldım, belkide ilk kez nefes aldım hayatımda.

Çalıştım, çapa salladım, toprak devirdim, duvar yaptım, hayvan sürdüm, bok temizledim, kümeslerden yumurta toplayıp, ağaçlardan incir kopardım. Asma nasıl yetiştirilir öğrendim, kendi bal kabaklarımı yetiştirdim. Çiçeğin kokusunun güzelliğini duydum burnumda, yeni ekilen tohumun içindeki yaşama arzusunu hissettim.

Hayaller kurdum, hayallerimi yıktım, geleceğe dair planlar yapıp her birini değiştirdim sonradan, bir daha hiç karşılaşmayacağım arkadaşlar edindim isimlerini bilmediğim.

Bir iş sahibi oldum, en sevdiğim alanda uzayda.

Kendimi geliştirdim, sınırlarımı öğrendim, konulan limitlerin aslında aşılması gereken dönüm noktaları olduğunu fark ettim...

Bilgisayar oyunlarının içinde kendimi kaybettim, izlediğim her bir film yeniden izlenmeye değerdi, okuduğum her kitabın karakteri benim bir parçamı taşıyordu. Her dizide kendi yaşamımdan bir parça buldum.

Ve bir yılın sonuna geldim. Gerçi 2013 bütün yıl boyunca atmadığı kazığı bana son beş gününde attı. Bütün yıl hasta olmayan bana daha önceden yarım kalmama sebep olan bakteriyi yeniden getirdi. Yine yataklarla ayrılmaz dost oldum 4 gün boyunca, tam iyileştim ayağa kalktım. Koskoca yıldır tutulmayan boynum tutuldu ve benim boynum öyle böyle tutulmaz dillere destandır.

 Bedevi olarak benim kutuplarda ne işim var onu bilemedim ama 2013'ün sonu güldürmedi! :D


Bakalım fabrikadan yeni çıkmış sıfır kilometre 2014 bize neler getirecek... :-)


Yeni yıl hepinize iç huzur,  mutluluk, sağlık, sevgi, para ve aşk getirmesini diliyorum!
Mutlu yıllar!

2 yorum:

  1. hehehehe... karikatür güzel gerçekten. Bahtsız Bedevi seni. Ama güzel geçmiş 2013 yılın bence hasta olmak dışında

    YanıtlaSil
  2. Aynen :D
    Son haftasını hasta, son saniyelerini de boynum tutuk geçirmeseydim muhteşem bir yıl olabilirdi ;)

    YanıtlaSil