12 Aralık 2013 Perşembe

Erasmus

Çok yoğun bir hafta sonu beni beklemekte, sınavlar sınavlar sınavlar... Buna ek olarak yine sınavlar ve mülakatlar. Yani zor geçecek iki gün olacak cumartesi pazar. Hobbit filminin tam bu hengame arasında gelmesi ise hiç güzel olmadı... Önümüzdeki hafta içi bir gün izlemek zorunda kaldık artık yapacak fazla bir şey yok.

Bu arada daha önce bahsetmiş miydim bilmiyorum, önümüzdeki yıl için erasmus programına başvuracaktım. Bugün bütün dosyalarım hazır başvuru için gereken son imzayı almaya koordinatör hocamızın yanına gidiyordum ve bir isteksizlik başladı başvuru konusunda ayakların tersine gitmek ister ya! İşte öyle bir durum söz konusuydu.
Kapıya kadar gittim ama hala bir isteksizlik vazgeçme iç güdüsü kapıyı tıklattım tam içeri gireceğim ki kapı kapalı. Hocamız yerinde yok. İsabet oldu diye içimden geçirdim ve geri döndüm, beraber gitmeyi düşündüğümüz arkadaşım ne oldu yaptın mı başvuruyu diye sordu. Vazgeçtiğimi belirttim! Nedenini çok merak etti ama ben bile pek emin değilim neden vazgeçtiğimden. Ayrılmadan vatan özlemi tuttu heralde :D
Umarım kararını değiştirirsin diyerek pek üstelemedi ama cuma günü son günü olan başvuruların uzadığını da ekledi karar değiştirirsem diye.

Düşününce baş vuran diğer üç kızın yanına tek erkek pek uymuyordum :)
Birde Polonya falan olunca gidilecek ülke dersler hak getire olacaktı en iyisi oldu sanırım. Belki bir sonraki başvurulara isteğim geri gelir kim bilir ki?



Kendinize iyi bakın pıtırcıklar... :-)

3 yorum:

  1. İyi yapmışsın diyeceğim Bizim İtalya ya giden arkadaşlarımız olmuştu gittiklerine pişman oldular gıcık bir hocaya denk gelmişler. İngilizceyi kabul etmiyormuş İtalyanca bilmiyorsanız neden buraya geldiniz diye tuhaf tepkilerde bulunmuş. Sen bir hafta geç izleyeceğim diye düşün buraya sinema gelmiyor ben ne yapayım. Bir de blogun böyle çok iyi olmuş. Eski şablonda yorum yazarken zor oluyordu, bazen yorum kısmı açılmıyordu.

    YanıtlaSil
  2. Erasmusla ilgili, blogunla ilgili yorum yaptım ama geldi mi sana? :) bir şeyler oldu ama anlamadım.

    YanıtlaSil
  3. Evet öyle hocalarda denk geliyormuş, her işte bir hayır vardır diyoruz bakalım ilerde neler olacak. :)
    Bende öyle düşünüyorum ama filmin 15 dk uzakta gösterildiğini de unutamıyorum...

    Teşekkürler ^.^
    Yorumun geldi, hatta ikisi birden ama ben nasıl cevap yazacağımı geç buldum :D

    YanıtlaSil