3 Aralık 2013 Salı

Olaylar!

Sınavlar yarın son buluyor...
Üzüldüğümü söyleyebilirim, oradan "insan sınavlarının bitmesine üzülür mü? " sitemlerini duyar gibiyim. Üzülme sebebim ise yine tamamen boş olacağım, oyun oynamak bile o kadar zevkli olmayacak.

Bu sınav dönemi umduğum gibi çok zor geçmedi açıkçası özellikle de sınavdan önceki günlerimi oyunla, diziyle, filmlerle sına öncesi dakikalarımı da geyikle geçirdiğim düşünülürse. Sonuçlar teker teker gelirken iki ders biraz kötü görünüyor ama halledilemeyecek bir durum değil, çünkü açıklanan her bir not sınıftakiler tarafından öldürülmem için bir sebep oluyor. Sanki boş kağıt versem 50 alacakmışım gibi sınav sonuçları geliyor bende şaşırıyorum, eski üniversitemde 50 almak bir mucizeydi!

Fakat sınavlar olmayınca kendimi bir boşlukta buluyorum, oyunlar zevk vermiyor, dizilere devam ama eski tadı yok :)
Ve en kötüsü ise kafa boş kalıyor, o ise bütün olayların en kötüsü! Çünkü sürekli çalışıyor, hayaller kuruyor, bilim kurgu yazarı gibi tuhaf şeyler üretiyor ama hiç birini sizlerle paylaşacak kadar uzun süre hafızada depolamıyor hepsi kayıp gidiyor.

Hafta sonlarını eğitim dolduruyor olsa da hafta içleri okuldan kalan zaman fazla sıkıcı geliyor, sanırım koşuşturmacaya alıştıktan sonra nefes alacak bir saat bile insana fazla geliyor.

Olsun artık kış sezonu da başladığına ve vizyona yeni filmler geleceğine göre sinemalar, tiyatrolar ve akşam konserler vaktimin bir kısmını doldurmama yardım edecektir diye düşünüyorum fakat sizin bir öneriniz var ise seve seve dinlerim ^.^


İşte fazla kurmak :D



O.O


2 yorum:

  1. Deli misin ya :D Sınavsız hava sahası istiyorum..
    Şakalaşırken hamile mi kalmış :O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deliyim tabiki de!
      Yaşasın sınavlar finaller vizeler! :P

      Nasıl gerçekleştiğini İsviçreli biliminsanları hala araştırıyorlarmış :-)

      Sil