12 Ocak 2014 Pazar

Türkçe Pop

Üç günlük yorucu bir çalışmanın ardından evdeyim çalışılması gereken babalar gibi dersler var, fakat üç gün o kadar eğlenceliydi ki yeniden o lanet olası sayılara ve terimlere dönem insanın içinden gelmiyor.

Yeni insanlar, koşuşturmaca, farklı kültürler gerçekten güzel bir zamandı.
Çalışma hayatı, teoriden daha güzel olduğunu hep düşünmüşümdür ve kesinlikle haklıymışım. :)

Çalışmalara başlamadan önce bir kaç parça açtım ve biraz dünyada neler oluyor, blog aleminde neler oluyor onlara göz attım. Güzel yazılar okudum, ama dünya da pek bir değişiklik yok hala kargaşa, curcuna. En güzeli müziğin akışına bırakmak kendini.

Önerilerden çıkan ve uzun zamandır dinlememiş olduğum güzel parçaları umarım sizde beğenirsiniz.
Bir zamanların Türkçe pop şarkıları;




Birde bu geldi öneri  hatırlayanlar: Comanchero

Artık Termo varkti, hepsinin klibi birbirinden güzeldir, izlemenizi tavsiye ederim :)

İyi geceler... :-)

6 yorum:

  1. İyi bir nostalji yaşatacaksın bize Ali Güven'in Yolcu şarkısını özlemişim onu dinliyorum şimdi :)

    YanıtlaSil
  2. Nostalji güzel oluyor arada :-)
    İyi dinlemeler...

    YanıtlaSil
  3. O değil benim bilmediğim bir şarkı var Hello Malatya :) çok hoşuma gitti

    YanıtlaSil
  4. Aykut Karakuş-Allah sorar
    Dinle bak hoşuna gidecek :)
    Hello Malatyayı benden mi öğrendin :)

    YanıtlaSil
  5. Aykut Kuşkaya, hiç duymamıştım güzel şarkıymış :)

    Aynen :) ilk sen söyledin sonra youtube sağolsun hep önerilerde :D

    YanıtlaSil
  6. Anarşi, evet bende bilmiyordum önceleri onu ama güzel parça :-)

    YanıtlaSil