25 Mart 2014 Salı

Ortaya Karışık

"Hey! Master! Everything little little into the middle! 




Ülkenin gündemi Cem Yılmaz'ın esprisi gibi her şeyden biraz biraz var hemde tam ortaya yapıyorlar.




Her neyse ülke gündemine girersem çıkamam o yüzden bir an önce ülkeden çıkacağım gibi görünüyor. Fakat küçük bir problemin baş gösterdiğini fark etmemle birlikte çözüme dört kolla sarıldım. İngilizceyi unutmaya başlamışım. Kelimeler teker teker aklımdan uçup gidiyor ve ben onları tutamıyorum. Hani dilinizin ucuna gelirde söyleyemezsiniz ya bir şeyi aynı o duruma düşüyorum çoğu zaman ve üstüne benzer anlamda ama alakasız olan kelimeleri kullanıyorum komik oluyor biraz. 

Daha önceden okumuş olduğum ingilizce kitapları yeniden okumaya başladım. Bu hafta Jurassic Park'a başladım ve ne kadar eğlenceli olduğunu, dinazorlara olan merakımın hiç gitmediğini. Hatta keşke öyle bir park yapılsa gönüllü bakıcı bile olabileceğimi düşündüm içimden. 


Okul deseniz, mini sınavlarımız başladı ve bitti bitecek. Hemen arkasından ise 'vizeler is coming!'  Bu aralar hiç bir şey bilmiyormuş tribindeyim ve çalışmayı düşündüğümde bile uykum geliyor. Garfield gibi oldum. Hem düşünsel hem fiziki olarak. Göbeğimi gördüğümde kaçasım geliyordu ki neyse spora başladım! Baklava çıkarmak gibi bir niyetim yok açıkçası sadece belirlediğim sağlıklı kiloma ulaşayım yeter.



Bugün İzmir ve Manisa çok güzeldi, her ne kadar dolu, sağanak şeklinde de ara ara yağsa da genelde ben tam yağmurun çisil çisil süzüldüğü zamanlarda dışarıda yürüyordum. Havalarında sıcaklığı buna eklenince sanki yaz yağmurlarının altında ıslanıyormuşum gibi içim bir huzur ve sevinç ile doluydu bütün gün. 


Sadece bir insanla tanışmak bambaşka bir dünya ile tanışmakmış onu daha iyi anladım. Ve insan türünün mutlu olmak için ihtiyaç duyduğu tek temel koşul iletişim kurmak. Eğer biri ile bilgi alışverişinde bulunuyorsanız istemsiz bir mutluluk yaşıyorsunuz, heyecana kapılıyorsunuz. 
Özellikle de kendimi çok fazla ulaşılmaz gördüğüm bu bahar günlerinde iki çift laflamak iyi oluyormuş ya!



Şu nisan yağmurları bir kesilsin de kordon boyunda çimlerin üzerine uzanıp güneşin batışını izleyeyim. Birazda çiğdem çitlerim ;-)

6 yorum:

  1. Biraz da boyoz ye bizim için ;)

    YanıtlaSil
  2. Elbette, böyle bir isteğe asla karşı gelmem :D

    YanıtlaSil
  3. Kesinlikle ülke bok içinde kaldı. Ülkenin gündemine yetişemiyorum. :)

    YanıtlaSil
  4. Sağlam bir temizlik lazım :D

    YanıtlaSil
  5. Ülkenin hali perişan
    Mini sınav nasıl oluyor merak ettim doğrusu
    :)
    Yabancı dilin nankörlüğüne katılıyorum, kitap okuman dil için çok faydalı olacak
    :)

    YanıtlaSil
  6. Elbet bir gün düzelecek güzel ülkemiz ama umarım en kısa zamanda olur...

    Ya bildiğimiz quiz'i türkçeleştirip mini sınav demişler :-)

    Yabancı dil = nankör, lanet, pislik :D

    YanıtlaSil