25 Temmuz 2014 Cuma

Günlük

Uzun zamandır yazmamışım bir şeyler sanki, yaz ayının tamamını çalışarak geçirdim diyebilirim. Sonunda tatil başlıyor. Yarın sabah tekne turu ile birlikte stajım başlayana kadar yaşasın tatil, deniz, plaj ve dinlenmek.

Bu ara yine düşüncelere daldım. Hala insanları çözmeye çalışıyorum fakat durum epic fail. Bir tanesi tek türlü beceremiyorum özellikle de kızları anlamayı sonrasında bırakıyorum. Artık farkettim ki kimsenin peşinden koşmayacak yada uğraşmayacak kadar bıkkın biriyim. Birisinin benimle uğraşması lazım sanırım, çok matah bir şey olsam tamamda o da yok maalesef. O yüzden benim diyarım azeroth toprakları oldu son artık aylarda.

Bu günlük bu kadar, cepten yazmak zor bea!

2 yorum:

  1. Cepten yazmanın zorluğunu en iyi ben bilirim :D
    Oh valla ne güzel tatil bea :D
    İsterse seni niye uğraşmasın? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harbiden zormuş ya! :D
      Tatil candı ama kısa olması üzücü olabiliyor :P

      Uğraşır dimi? :D

      Sil