14 Eylül 2014 Pazar

Hasta

İzmir'in havası hiç belli olmaz yarım saat güneşliyken bir bakarsın sağanak altında ıslanmışındır. Ben ıslanmadım amma ıslanan bir arkadaş hemen şifayı kapıp bana da bulaştırma özverisini gösterdi sağolsun. Bende de ne biçim bünye varsa mübarek hastalığı hemen özümsemişim iki gündür tam manasıyla hasta yatıyorum.



Bütün vücut fonksiyonları uyku modunda, sebze gibi yatıyorum. Uzun süre bilgisayar başında da kalamadığım için günler geçmek bilmiyor, hatta iki gündür uyku modunda yaşıyor olmama rağmen uyuduğum söylenemez çünkü öksürmek ve burun akıntısı beni benden almış durumda, hani akciğerleri kazara çıkarı vereceğim diye korkuyorum.

Ihlamur ve adaçayı can dost tabiki, yanına da ballı zencefilim var. Birde Vicks vardır bilir misiniz? Onuda sürdüm mü, biraz rahatlarım ama bu hastalıktan bir türlü kurtulamadığımı biliyorum. İki aya kalmadan yine başıma gelecek, yine yorgan döşek yatacağım.
Ah bir de pc başında uzun süre duramıyorum baş ağrısı dayanılmaz oluyor. 

Haydi bakalım biraz iyileşeyim görüşürüz,.. Kendinize iyi bakın :-)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder