24 Aralık 2014 Çarşamba

Ders ve Çay

Ders çalışmam gerek ya!
İşime yaramayacak her şeyle uğraşıyorum... Odamın toplanamayacağını anlayan bilinçaltım bilgisayarın içindeki resimleri arşivlemeyi öğütlemeye başladı ama onuda yapmaya hiç halim yok.

Garfield gibi yarın yapabileceğim bir işi bugünden yapmamalıyım modunda takılıyorum.
Biraz çalışacağım ama ne zaman onu merak ediyorum şuan! Onun yerine müzik dinliyorum...



Bu arada yılbaşında ne yapsam kime ne hediye alsam gibi dertlerim var. Kendime ne alacağıma karar veremedim yani... Çanta mı yoksa hayranı olduğum kitabımı yada hayatımı başka boyuta taşıyan oyunu mu? Büyük bir kararsızlık sizin anlayacağınız...




2014 kapanırken bu topraklarda beni öpecek bir prenses olmadığına göre artık bu diyarları terk etme zamanım gelmiş... Şaka bir yana sonunda heyecanla beklediğim kabul mektubum geldi, vize işlemlerini de tamamladım mı bekle beni Polonya! ^.^


Az önce evi yakma tehlikesini de bertaraf ettiğimize göre çayımızı içebiliriz.
Çay varsa gerisi teferruattır!


4 yorum:

  1. Polonya'ya gidebilecek olmana çok sevindim , umarım benimde böyle imkanlarım olur şimdiden iyi yolculuklar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :-)
      Umarım olur, gerçi gitmeden bir şey diyemem ama gitme düşüncesi bile insanı heyecanlandırmaya yetiyor ^.^

      Sil
  2. 2014 kapanırken bu topraklarda beni öpecek bir prenses olmadığına göre artık bu diyarları terk etme zamanım gelmiş...:D güldürdün beni. Artık o prensesler sadece prens istemiyor yat, kat, para....istiyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla ya artık çok fazla şey istiyorlar haklısın. Belki de sadece temiz bir dayak istiyorlardır :P

      Bu arada daha ben kurbağayım hele bir prens olayım mal mülk para hepsini hallederim :D

      Sil