3 Aralık 2014 Çarşamba

Yaşlılık

Bir çok güzel yılı geride bıraktığımı bugün aynaya baktığımda anlamaya başladım.
Hiç bir zaman geri döndüremeyeceğim yıllar...

Bütün gençliğim, aşklarım, uğraşlarım, çabalarım...
Artık her şey geçmişin tozlu sayfalarındaki hatıralarda saklı kalmış. 
Hatta bazıları o kadar toz altında kalmış ki unutup gitmişim. Zorlayınca hetırlıyor veya hiç bir şey hatırlamıyorum.
Alzheimer hastası gibi sanki!


Aynaya baktığıma zaten saçlarımda var olan tek tük beyazlar değildi beni düşündüren.
Artık yüzümde meydana gelen değişimlerdi.
O kırışıklıklar, çukurluklar...
Elimin dersini çektiğimde bile düzelmesi sanki yıllar alıyor.

Eski resimlerime göz attım sonra bende pek bir şey değilmemiş aslında saçlarımdaki açıklıkların genişlemesi ve gözlerime ki o ışıltının sönmesi haricinde.
Eskiden gözlerimin içi umutla parlıyormuş, şimdilerde ise umursamazlık içinde matlaşmış.
Katarakt olmuş gibi önümü karaltılı göre göre ilerlemeye çalışıyorum hayatımda anladığım.
Resimlere baktığımda aslında herkes değişmiş.
Herkes yaşlanmış, çökmüş, bazı şeyler hep aynı gerçi, o gülüşler
O bakışlar,..

Yaşım 25 aslında çok yaşlı değilimdir ama kendimi öyle hissettim bugün.
Dilimde hep Mirkelamdan Hatıralar...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder