7 Mart 2016 Pazartesi

Boş

Artık buralara uğramaz oldum sanki, bayadır yazmıyorum. Aslında yazdığım yerler var ama hiç biri burası gibi değil, ara ara yazdıklarınızı okuyorum tabiki! Fakat yorum yapamadım hep yollarda telefondan falan ki artık sizlerde pek yazmaz oldunuz.


Yine üzerime büyük bir sıkkınlık, bıkkınlık çöktü bugünlerde galiba havaların güzelleşmesi ve derslerinde hiç durmadan devam etmesi bunda büyük etken. Artık okumaktan sıkıldım ve hiç bir şey öğrenmiyormuş gibi hissediyorum. Hep böyle hissetmişimdir okullarda sadece kocaman bir zaman kaybı!!!


Artık kendi yaşamımı kazanmak istediğim aşikar ama ülkemizde de o gerçekten zor bir iş aynı anda bir çok şey yapabileceğin ortam ve şans o kadar az ki!


Sanırım bunalmaktan başka bir şey yapmayacağım sınavlar yaklaşana kadar. Oyunlar ve dünyalar tatlısı kız arkadaşım olmasa hayat daha bir çekilmez hal alır...


Neyse bu kadar yeter şimdi okul için yola çıkma vakti :/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder